Digitalt biljettsystem för event, konferenser, mässor och möten – MeetIT

Digitalt biljettsystem för event, konferenser, mässor och möten – MeetIT

Vi effektiviserar, digitaliserar & morderniserar.

Modern teknik för att digitalisera ert event eller konferensen.

Vi digitaliserar, moderniserar och effektiviserar våra kunders event. Med hjälp av modern teknik och en enkel design förenklar vi din administration och bidrar till en effektiviserad besökshantering och ökad servicegrad.

Besöken hanteras som vanligt i ert befintliga systemet, per mail eller från webbformulär. Innan eventet/konferensen skickas ett sms innehållandes en unik QR-kod till deltagaren. QR-koden används sedan av besökaren för att checka in, få tillgång till drinkbiljetter, anmäla intresse till utställare alternativt delta i tävlingar inne på eventet.

Lösningens hårdvara består av en QR-scanner på en läsplatta och en etikettskrivare. Tryggt installerat av vår interna personal. Besöksbrickans utformning anpassas efter önskemål, med eller utan logotyp.

Vi designar även all hårdvara utefter önskad design. Möjligheterna är stora och vi skräddarsyr paketeringen utefter varje event och dess behov.

meetit incheckning

Före eventet

Skapa, planera och hantera flera event parallellt.
Importera deltagarlistor från excel, crm eller bef. bokningssystem.
Managera, ändra eller lägg till deltagare och aktiviteter under eventet.
Hantera sms och meddelanden i grupper.
Automatisk distribution av mobila biljetter till deltagare.

Vid ankomst

Besökarna checkas in i incheckningsstationer (golvställ eller bordsställ).
Automatiska utskrifter av namnskyltar eller ”åkband” i önskad storlek och typ.
Behörighetskontroll via automatik direkt vid in-scanning.
Möjlighet till automatiska meddelanden vid incheckning.

På eventet

Använd din smartphone för mobila in-scanningar till seminarier, sub-events, breakouts, måltider osv.
Få statistik och information om deltagande.
Skicka ut påminnelser till utvalda grupper, deltagare som anlänt/ inte anlänt.
Ställ in automatiska påminnelser.
Snabba utskick till utvalda deltagare och grupper.
Automatiska enkäter och utvärderingar inför, under och efter events.
Live-röstning och kommentarer från publiken i mobilen.
Utställartjänster för scanning av deltagare (digitala visitkorttävlingar i utställarmontrar eller för deltagare.

Efter eventet

Summera deltagandet.
Följ upp och skicka meddelanden.
Påminn om framtida event.
Exportera data.
För utställare: Leads-rapport med scannade deltagare.

Kontakta oss

Du kan alltid svänga förbi vårt kontor och träffa oss öga mot öga, och testa tjänsten.

Till kontakt